Javascript is required

Advokatuuri infoturbe tunnistuse taotlemine

Eesti Advokatuuri infoturbe tunnistus kinnitab, et advokaadibüroo väärtustab oma andmete ja infosüsteemide turvalisust ning on teadlikult võtnud tarvitusele meetmeid ja investeerinud infoturbesse, et tagada andmete ja infosüsteemide kaitse. Seeläbi tõstab advokaadibüroo oma usaldusväärsust, mainet ja klientide rahulolu.

Tunnistuse taotlemine on vabatahtlik ning seda võivad taotleda kõik advokaadibürood olenemata advokaadibüroo suurusest ja asukohast.

Infoturbe tunnistuse taotlemiseks tuleb esitada järgmised dokumendid:

  • taotlus;
  • sõltumatu audiitori poolt väljastatud auditi tulemusi kajastav dokument, mis tõendab juhendi nõuete täielikku rakendamist advokaadibüroos vastavalt kas mikrobüroode, miinimummeetmete või täiendavate meetmete tasandil;
  • audiitori nõuetele vastavust tõendavad dokumendid: 1. vähemalt kaheaastane IT auditi, IT juhtimise või infoturbe alane töökogemus; 2. sertifikaadi omamine, mis tõendab infoturvalisuse standardite tundmist (nt CISA, CISM, CISSP, ISO27001 Lead Implementer või Lead Auditor).

Tunnistus kehtib kolm aastat. 

Kehtivat tunnistust omav advokaadibüroo võib kasutada tunnistuse logo ja sümboolikat oma kodulehel, blankettidel jm infokandjatel ning turunduslikes materjalides.

Dokumendid:

Eesti Advokatuuri infoturbe tunnistuse taotlemise ja väljastamise kord

Eesti Advokatuuri infoturbe tunnistuse taotlus