Javascript is required

Advokaadibüroo KPMG Law kuulub nüüd advokatuuri kõrge teenindusstandardiga büroode hulka

Advokatuuri juhatuse 30. novembri 2021 istungil tunnustati advokaadibüroo KPMG Law kõrget teenindusstandardit ja anti üle advokatuuri kvaliteedijuhtimise tunnistus.

Tunnistuse võttis vastu juhtivpartner vandeadvokaat Karin Kaup. Karini sõnul on tunnistus muuhulgas ka tunnusmärk nende praegustele ja tulevastele töötajatele ja seda eriti praegusel konkurentsitihedal ajal hea tööjõu pärast. Kõrgeimat tunnustust ajendas taotlema advokatuuri bürookontrollis antud hinnang juba niigi väga hea teenindusstandardi kohta ja soovitus, et miks mitte taotleda juba tunnistust.

Palju õnne KPMG Law

Kvaliteedijuhtimise tunnistuse eesmärk on täiustada ja tõsta advokaadibüroode teenindusstandardit.

Lisaeesmärgiks on propageerida advokaadibüroo klienditeeninduse jätkusuutlikku arendamist, tõstes esile kolme võtmevaldkonda klientide heaolu tagamisel:

  • korrektne advokaadibüroo pidamine ja asjaajamine;
  • kvaliteetse õigusteenuse osutamist soodustava töökeskkonna loomine;
  • teeninduslahenduste uuenduslikkus ning jätkusuutlik arendamine, kliendisuhete kohane loomine ja hoidmine.

Infot advokatuuri kvaliteedijuhtimise tunnistuse (ehk AKT-i) taotlemise kohta leiad siit.

Vasakult: advokatuuri aseesimees Imbri jürgen ja Advokaadibüroo KPMG juhtivpartner, vandeadvokaat Karin Kaup